Bu çerçevede yukarıda paylaştığım kişisel bilgilerim doğrultusunda eğitim-öğretim faaliyetleri hakkında tarafıma bilgi verilmesi, Yükseköğretim Kurumu tarafından eğitim faaliyetlerine ve denetime ilişkin yükümlülüklerin Üniversite tarafından yerine getirilmesi, istatistiksel ve bilimsel amaçlar için ve bunlarla sınırlı olmamak üzere İstanbul Ticaret Üniversitesi nezdindeki eğitim-öğretim faaliyetleri ile ilgili olarak kişisel verilerimin (ad, soyad, cep telefonu, e-mail, okul adı, sınıfı, bölüm tercihi, hedef puan türü) toplanmasına, kullanılmasına, açıklanmasına, gerekli durumlarda aktarılmasına ve işlenmesine Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) başta olmak üzere mevzuat kapsamındaki yasal haklarım saklı kalmak kaydı ile açık rızam olduğunu beyan ediyorum.

    6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve ilgili mevzuat uyarınca, İstanbul Ticaret Üniversitesi tarafından tarafıma verilmekte veya verilecek olan eğitim-öğretim hizmetleri kapsamında, yukarıda belirtilen ad, soy ad ve iletişim bilgilerim vasıtasıyla, herhangi bir iletişim aracı kullanılarak (SMS, e-posta, telefon) her türlü bilgilendirme, tanıtım, teklif, memnuniyet değerlendirme çalışmaları ve duyuruların iletilmesi amacıyla tarafımla iletişime geçilmesine açık rızam olduğunu beyan ediyorum.

    Fiyatlar
    Burslar ve İndirimler
    Ders Programı
    ÇAP – Yandal

    İletişim Sosyolojisi, Sosyal Medya, Fotoğrafçılık, Kültürlerarası İletişim, Spor Yayıncılığı, Medya ve Siyaset, İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya, Sanat Yönetmenliği ve Uygulamalı TV Sunuculuğu.

    Medya kuruluşlarında (gazeteler, televizyonlar, dergiler, radyolar, internet üzerinden yayıncılık yapan portallar, haber ajansları), sosyal medya yönetimi alanında, grafik tasarım şirketlerinde ve siyasal iletişim alanında çalışabilir.

    -3. sınıfta zorunlu staj uygulaması mevcut. Staj süresi 45 iş günüdür. 6. Yarıyıl sonunda (yaz dönemi) yapılır.

    -Medya ve İletişim Bölümü öğrencileri; gazeteler, yayınevleri, dergiler, haber ajansları, radyo ve televizyon kuruluşlarının haber merkezleri, kamu kuruluşları ve özel kuruluşların basım ve reklam birimlerinde, reklam şirketlerinde staj yapabilirler (Staj yönergesi 7. Madde).

    -Öğrenciler stajlarını eğitim gördükleri üniversitenin bulunduğu il dışında kurum staj yönergesine uygun olmak koşuluyla yapabilirler.

    İhtiyaç duyulduğu taktirde Rektörlüğümüzün onayı ile belirli bir ücret karşılığında öğrencilerimize bölümümüz dahilinde  asistan öğrenci statüsünde kısmı zamanlı çalışma imkanı sunulmaktadır.

    İLETİŞİM
    FAKÜLTESİ
    ZORUNLU STAJ
    SÜRELERİ
    ŞEHİRDIŞI STAJ YAPMA
    DURUMU
    Medya İletişim (Zorunlu)45 İŞ GÜNÜStaj Danışmanının onayıyla yapabilir
    GÖNÜLLÜ STAJ: Öğrencilerimiz eğitim dönemi içerisinde hafta içi boş günlerinde(2 ya da 3 gün) ve yaz döneminde sürekli olarak staj yapmaktadırlar. Staj sigortaları da zorunlu stajlarda olduğu gibi Üniversitemiz tarafından karşılanmaktadır.
    Zorunlu / seçmeli veya gönüllü staj kapsamında stajını gerçekleştiren öğrencilerimize stajyer ücreti ödemesi yapılması veya yapılmaması hususu firmaların kendi yönetim politikaları çerçevesinde belirlenmektedir.

    Bölümümüzün eğitim dili Türkçedir. Bölüm öğrencileri isteğe bağlı olarak İngilizce hazırlık sınıfında eğitim görebilirler. İsteğe bağlı hazırlık okumaları halinde fakülte ücreti üzerinden %50 indirim uygulanır. Diğer indirimler uygulanmaz.

    Eğitim dili Türkçe olan programlara kayıtlı olup, isteğe bağlı olarak hazırlık programına katılıp başarısız olan öğrenciler aşağıda belirtilen alternatiflerden birini kullanabilir:

    – Hazırlık programını tekrar etme,

    – Kayıtlı oldukları bölümlere/programlara devam etme,

    – Mezun oluncaya kadar yeterlik sınavlarına girme,

    – Mezun oluncaya kadar hazırlık programı tercihinden vazgeçme.

    İletişim Fakültesi ve uygulama birimleri Sütlüce yerleşkemiz içerisinde yer almaktadır.

    Program içeriği: İletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler medya sektörünün bir dönüşüm içerisine girmesine neden olmuştur. Geleneksel iletişim araçlarının yanı sıra yeni iletişim araçlarının medya sektörü içerisindeki hâkimiyetinin artarak devam etmesi, medya sektörün nitelikli elemana olan ihtiyacını arttırmaktadır. Bu bağlamda Medya ve İletişim Bölümü, hem geleneksel medyanın gereksinimlerini hem de yeni iletişim teknolojilerinin medya sektöründe yarattığı ihtiyaçları karşılamak amacıyla medya sektöründe görev alabilecek donanımlı bireyleri sektöre kazandırmayı hedeflemektedir. Öğretim dili Türkçe olan programımızda teorik ve uygulamalı çalışmaların birlikteliği esas alınmaktadır.

    Bölüm bünyesinde uygulama alanları mevcuttur. Medya Atölyesi, Televizyon stüdyosu, Mac Laboratuvarı, Fotoğraf stüdyosu alanları öğrenci ders ve uygulamaları için kullanılmaktadır.

    Medya ve İletişim Bölümü Neden Tercih Edilmeli?

    İletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler medya sektörünün bir dönüşüm içerisine girmesine neden olmuştur. Geleneksel iletişim araçlarının yanı sıra yeni iletişim araçlarının medya sektörü içerisindeki hâkimiyetinin artarak devam etmesi, medya sektörün nitelikli elemana olan ihtiyacını arttırmaktadır. Bu bağlamda Medya ve İletişim Bölümü, hem geleneksel medyanın gereksinimlerini hem de yeni iletişim teknolojilerinin medya sektöründe yarattığı ihtiyaçları karşılamak amacıyla medya sektöründe görev alabilecek donanımlı bireyleri sektöre kazandırmayı hedeflemektedir.

    Prof. Dr. Abdulhamit AVŞAR
    Bölüm Başkanı V.
    aavsar@ticaret.edu.tr

    Hemen Paylaş